Äntligen!

I över två år har jag väntat, gått me den ständig oro och en ständig fråga: När ska jag få tid till operation? För ett och ett halvt år sedan sa dom att jag skulle opereras hösten 08. Det blev inte av för att lälaren hade tagit bort mig från kllistan på nåt konstigt höger. I våras var jag på läkarbesök igen och då sa dom att operationen skulle bli av nu i höst. Men hösten är ju lång? Den ständiga frågan om detta har tärt på mig både till höger och vänster. Tänk att få möjlighet att kunna höra normalt! Och tänk om det går vägen! Jag skulle bli så lycklig! Visst, det finns också en risk att det blir sämre, men jag överlämnar det i Guds händer.

Hela livet har jag gått med en hörselnedsättning. Jag har under många år verkligen, bokstavligen, plågats av det. Jag har mått väldigt psykiskt dåligt på grund av det. Och det har varit något som de flesta av mina tankar upptagits av de senaste 5 åren. Jobbigt ja! varför? För att det blir osm en ond cirkel. För det är ju inte direkt några positiva tankar jag har tänkt då. Och om man bara går runt och tänker negativa tankar så gräver man sig djupare och djupare ner. Men nu äntligen ser jag ett litet ljus i tunneln, en lång mörk tunnel. Det finns hopp om att jag ska höra normalt.
Det föll sig så att jag ska opereras på måndagen v.40, alltså på höstferien. Ska på läkarbesök på torsdagen innan. Den veckan (39) är bibelskolan på turné på olika platser, några grupper runt om i Nordnorge, en grupp till Ryssland och en grupp till Sverige. Jag skulle ha åkt till ÖstFinnmark som ligger 80 mil nordöst om Tromsö. Men nu ska dom fixa så att jag får åka med till Sverige istället, så åker jag direkt därifrån och hem.
Är så glad av att veta att jag äntligen har fått tid! Har väntat så länge på det! "Tacka Herren, ty han är god"

Kommentarer
Postat av: Oskar

Du kommer på höstlägret då alltså? =)

Postat av: Anonym

gött att de blir nåt av de tillslut:)

Då ses vi ju snart igen. niccee:)

Ett litet tips bara...försök se över stavningen inna ndu postar inlägget, blir lite lättare att läsa om det är rättstavat...trode du hade bättre betyg än mej i svenska...haha

2009-09-13 @ 12:45:53
Postat av: GabLar

gött att de blir nåt av de tillslut:)

Då ses vi ju snart igen. niccee:)

Ett litet tips bara...försök se över stavningen inna ndu postar inlägget, blir lite lättare att läsa om det är rättstavat...trode du hade bättre betyg än mej i svenska...haha

2009-09-13 @ 12:46:22
Postat av: Antonia

Det kommer bli bra! :)

2009-09-19 @ 20:59:07
URL: http://tobina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback