Underbart att vara "hemma" igen!

Hade sett fram emot att få komma tillbaka till Tromsö. Men att det skulle vara så roligt hade jag inte väntat mig. Alla har tyckt att det har varit så roligt att se mig igen och jag får kramar av alla och alla är så snälla och glada! Helt underbart! Här trivs jag som allra bäst! I allt glädjesprut glömmer jag nästan bort den långa resan. Pga förseningar och annat och ersättningsbuss från Riksgränsen så tog resan 30 timmar och en kvart innan bussen rullade in i Tromsö. Det var en lång resa. Och med sprängande huvudvärk hela dagen idag så var det inte direkt roligt. Men huvudvärken försvann när jag träffade alla vänner här. Hur kul som helst att vara tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Malin

sa du 30 timmar? oj, förstår att du var glad när du kom fram ;)

kul att du har det bra ju!!

kramkram malin

Postat av: Thobias Nilsson

Oj 30 timmar är mkt!!

Det låter som du trivs riktigt bra! Jag vill också va på sånt ställe! Jag trivs jättebra på ågesta med kompisar o så, men jag tror inte vi har samma gemenskap som ni. Det är ju så induviduellt med övning och sånt här!

2009-10-10 @ 00:30:20
URL: http://teha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback