Första dagen på jobbet

Idag var det första dagen på nya jobbet. Och det kan jag säga redan nu att Coop Prix och mitt kära ICA inte går att jämföra. ICAs plats i mitt hjärta är stor och frågan är om den inte blev ännu större idag.
Kassaträning idag. Gick bättre än förväntat och kan ni tänka er det mina kära ICA-flickor att det gick bättre än i somras?;) Kändes riktigt bra och PLU-nummerna för banan, päron  och äpple och lösviktsgodis sitter redan i huvudet:)
Ska jobba i morgon igen. Idag blev det 5 timmar och blir det lika länge varje gång så vill jag nog inte jobba mer än 2 dagar i veckan. Man missar så mycket socialt..I morgon får jag träffa chefen och jag gissar att vi då ska prata igenom hur mycket jag ska jobba.
Sista dagen idag också för Gabriel och Oskar som har varit på besök sen i lördags. Har varit riktigt roligt att ha dom här! Och efter vad jag har sett och förstått så har dom blivit känt med många av mina vänner här uppe. Kul att se att dom trivs! Och till dom säger jag bara: Tack för den här gången och hjärtligt välkommen tillbaka till Tromsö. Ja, det välkomnandet kan ni alla ta del av:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänkte väl det.. :) jo men det funkar bra måste jag säga. Bor i Kalmar nu och pluggar till förskollärare :) hoppas det går bra för dig med.. men det verkar det ju göra :)

Postat av: Malin

Jaha du.. jag kör på! :)

Men vad bra ju.. skönt att trivas och sådär! Men du kommer väl hem till julen? ;D

Snackar du nån norska än? ;)

2009-10-29 @ 19:44:18
URL: http://pijetao.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag ska minsann pallra mig upp till våren jag också. Håll ut Norge! :-)

2009-11-02 @ 09:42:44
Postat av: Stina

bra jue!

2009-11-02 @ 15:49:19
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback