Säsongsdebut i A-laget

Idag fick jag chansen i a-laget igen. Blev uttagen till matchen förra måndagen men då skulle jag på jobbmöte så...Men idag var det alltså dags igen. Stensjön borta. Vi med tre raka vinster och dom med lika många förluster. Tabellen hade talat sitt och vi trodde väl att det skulle bli en enkel match. Men så blev det inte. Vet att det är dumt att skylla på domarna men dom vi hade var så fruktansvärt värdelösa så jag har aldrig dett på maken!Blåste offside hela tiden, fast man inte var det. Tre utvisningar fick vi...också felaktiga. Och det erkände han till och med efter matchen. Men om han är osäker ska han ju för sketan inte visa ut nån!! Var såå irriterande. Den sista utvisningen fick vär målvakt efter matchen för att han sa till domaren att det var det sämsta han hade sett. Rött direkt för det?? Pga att vi hade två utvisade så gjorde dom mål i 92:a minuten så vi förlorade...riktigt supersurt!!
Annars var jag nöjd med min insats ändå. Fick spela första 35 av andra halvlek. Och det var bra mycket mer än jag hade räknat med!

Match i morgon igen...

Kommentarer
Postat av: Malin

kul att du får spela mycket.. ja dommare kan vara lite besvärliga inte för att jag har nån erfaring av det men som sagt så har manju sett på några matcher i livet sitt.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback