Högskoleprov

Ja idag var det dags att göra högskoleprovet för första gången. Vet egentligen inte varför jag skrev in mig på det men det skulle tyfligen vara bra. Men jag var inte alls pepp på det så jag kände att det får gå som det går. Misslyckas jag så gör det ju ingen större skillnad, mer än 350 kr i sjön. Om det var roligt? Nej, det rekomenderas inte i alla fall. Tragiskt tråkigt att sitta en lördag och göra 5 prov. Det dumma var också att på flera av proven så räckte inte provtiden till så man fick chansa på många frågor. Sista delen hadnlade om diagram och det gick jättebra men när det var 5 minuter kvar hade jag ju en hel massa frågor kvar. Resultatet visade att det var full pott fram tills tidspressen kom. då fick jag chansa igen. För att inte tala om engelskan. FIck 3 rätt av 20. Det säger lite om hur fruktansvärt dålig min engelska är. Men det har den ju å andra sidan alltid varit så...inget att klaga på. 
Facit finns ute nu på både nätet och text-tv, så jag har rättat mitt prov. Fick 60 poäng av 120. Borde inte bli så bra sen när det sammanställs till det riktiga betyget., men vad gör det om hundra år? Orkar inte lägga energi på att sura för att det inte gick så bra. Om jag kommer att göra om det? Nej, inte än på ett tag i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: emma

Tack så mycket!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback