Snart så...

Tre mycket intensiva dagar har nu passerat. Dagar som mest bara handlat om jobb, jobb och jobb ytterligare en dag. Har tidigare bara fått jobba onsdagar men den här veckan har jag fått jobba mycket!. Otroligt roligt! Fast man blir lite seg så det där schemat jag har som ligger på 32 timmar i vekcna är perfekt. För det innebär ju att jag har minst en ledig dag i veckan, vilket kommer att komma väl till pass. För på mitt jobb kan man inte ligga på latsidan direkt. Intensivt arbete hela tiden. Men det är roligt! 

Två matcher på två dagar har det hunnit bli också. Den i går med B-laget tänker jag inte ens nämna för den var så pinsamt dålig! Men idag gick det bättre. Fick chansen med A-laget i smålandscupen. Idag ställdes vi mot ett topplag i div.2. Vi spelar i 5:an. Trodde vi skulle få storstryk och det hade väl de flesta räknat med. Men Vi stod upp bra mot dem och klarade oss med en uddamålsförlust, 2-3. Men det får vi vara nöjda med. Jag fick hoppa in och spela vänsterback i 25-30 minuter och det gick rätt bra. Har inte haft den positionen innan. Men fick mycket beröm av tränarna efteråt så jag är nöjd!! 

Bara en dag kvar nu innan den stora dagen! Tänk att jag(!) ska ta studenten! Helt ofattbart men obeskrivligt roligt och skönt ska det bli! Tänk att ta på sig mössan och bara sjunga: "För jag har tagit studenten...!" Ser fram emot det såå otroligt mycket! 

I morgon blir det heldag med klassen. Boda Borg ska vi till i Sävsjö. Ett ställe som liknar Fångarna på Fortet ungefär. Ska bli roligt! och sen på kvällen blir det fest och så ska vi fixa i ordning vagnen:)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Var det inte ett div 3-lag ni mötte?:)

2009-06-03 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback