Skiktröntgen

Egentligen hade jag schemalagd tid idag mellan 9 och 18. men pga av läkarbesöket som skulle göras i Västervik så började jag kl 07. På sjukhuset skulle jag göra en skiktröntgen med hjälp av datortomografi av vänster öra som jag ska operera i höst. Eller det är ju inte jag som opererar tack och lov, möjligtvis om man ser till att jag opererar som offer för sjukvården? Ändå ganska skönt att det äntligen händer något inom området, har väntat så länge nu på operation. Och hoppas innerligt att det ska bli bättre efter den. Något att be den Store Läkaren Jesus om:) 
Av den tryckande värmen får jag lätt ont i huvudet. Så även denna dag. Speciellt i en bil utan ac..Förutom huvudvärken jag hade så var jag rysligt trött och var ytterst nära att somna vid ratten flera gånger på både dit och hemvägen. Kunde fått illa. i och med läkarbesöket så missade jag två timmars jobb men det kompenserade jag med att jobba över två timmar. Så slutade vid 18. 
Nu ska jag snart sluta gnälla om min telefon men fick ju hem en ny i lördags. Bara det att idag åkte även den in på service. Belysningen i den fungerade inte normalt. Alltså belysningen till knappsatsen så man såg inget när man skrev i mörker...kan vara en fördel ibland. Så nu får jag klara mig på den gamla jag har ett tag till...

Ledig i morgon. Skönt tänkte jag. Men så kom Emanuel in till mig idag och sa att jag skulle åka till farmor i morgon och måla. Är väl lika bra att göra det. Det var ju trots allt jag somi grund och botten lovade henne att jag skulle fixa det. Men har inte haft tid. 

Kommentarer
Postat av: ulrika a

hehe, ny mobiltelefon;) Skojar bara, jag tycker ju alltid du har ny mobil, men det har jag ju missuppfattat har du sagt:) Haha, men gøtt gøtt med ny mobil hørrø!!

2009-07-05 @ 00:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback