Vem är Martin Svahn?

Har varit ganska seg på jobbet idag. Alltid roligt att jobba men ibland går det lite trögare. Har sovit så dåligt i natt också. Det kan väl vara en bidragande orsak. En fråga som har hållt mig vaken idag är denna stora frågan som jag aldrig tycks få svar på: VEM ÄR MARTIN SVAHN?? Alla utom jag vet vem han är. Och efter att ha frågat x antal på jobbet så ha rjag fått fram att han är släkt med Johanna som jobbar i sommar och att han har jobbat på kvantum i Vimmerby och slutade i januari. Men då skulle väl jag ha sett till honom när jag gjorde min praktik där i två veckor i Oktober förra året? Är helt konfunderad för jag minns då ingen Martin Svahn. Men antar att det är en fråga som tiden får ge svar på. För vissa på jobbet tycks ju inte vilja ge svaret;) 

Dessutom råkade jag ljuga ihop en ramsa till Lotta och sa att jag var bra på att baka, vilket jag sannerligen inte är. Nu förväntar hon sig att jag bakar en tårta till henne innan hon sticker på semester på fredag. För när hon är tillbaka på jobbet igen så är jag på betydligt högre breddgrader. Hoppas hon hinner glömma...

Kommentarer
Postat av: Stina

haha, vill du ha hjälp?

nej just det jag kan ju inte baka . .

mhmh så gåre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback