Trots allt

Jag försover mig aldrig, och då menar jag aldrig. Tror inte jag gjorde det någon gång på hela gymnasiet och inte heller på högstadiet. Har alltid för vana att snooza en gång och sen gå upp direkt för att hinna med alla morgonbestyr. Är långdragen på morgonen så jag behöver tid på mig...Men klockan på telefonen var fel inställd vilket gjorde att alarmet inte ringde. Vaknade 08.43 och då stod klockan på telefonen på 23.32...Inte konstigt att den inte ringt. Det som var lite småjobbigt var att jag skulle vara på jobbet kl 9. Ringde jobbet och sa att jag skulle bli sen och sen tog jag vanlig tid på mig förutom att jag tog med mig frukosten i bilen. Så jag kom 40 minuter sent...Det gjorde inte så mycket sa dom men det känns aldrig bra att komma sent. Ska kompensera det i morgon med att börja lite tidigare. Men summa sumarum är att även den bäste kan försova sig;)

Nu ikväll har jag bokstavligt talat suttit fängslad i en bok. Läser återigen en bok av Karen Kingsbury. Denna heter "Trots allt". "en gripande berättelse om förlorad kärlek och förlåtelse..." Den hade precis börjat bli lite intetsägande och det hände inte så mycket i den tills jag läste idag. Så sjukt spännande det blev och jag ville inte slita mig ifrån den så där satt jag några timmar. Läs hennes böcker! Rekomenderar dom varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback