Shopping

Tröött på jobbet idag. Åtminståne första halvan av dagen. Har sovit så dåligt den senaste veckan. Vet inte vad det kan bero på. Men i natt var nog en av orsakerna att jag hade fönstret öppet och regnet forsade ner...Kom på vid 5 att jag ju kunde stänga det, men då hade jag ju bara en halvtimme kvar att sova. men efter att ha sovt några minuter på lunchen och en kopp kaffe så var jag ganska pigg igen. Efter jobbet så gick jag på stan lite. Har kommit på att jag behöver köpa lite nya kläder nu innan jag sticker till Norge, är ju så hiskeligt dyrt där så jag vill inte spendera mer än nödvändigt där. Så idag brände jag pengar. Blev fyra t-shirts som jag var i akut behov av, en stickad långärmad och en collage med dragkedja. Så nu klarar jag mig väl för tillfället. Ska inhandla ett par jeans också och så sockar och sånt som lär gå åt. 
Hjälpte Gabriel med att lasta av nya fönster. Vi ska byta ut nästan alla här hemma. Eller många av dom i alla fall. Så snart är väl hela huset renoverat kan jag tro...Tror inte fönsterna är bytta någon gång. Mamma vill ge sig på att byta ut vår fina bruna ytterdörr mot en vit men icke att hon får tillåtelse till det. Någon nostalgi måste vi få ha kvar! 

Det verkar som att jag får ta bilen upp till Malins bröllop utanför Umeå 1 augusti. Och då blir det pappas tjänstebil jag tar och den får bara jag köra så det innebär att jag måste köra båda sträckorna själv. Men det löser vi genom att åka en dag tidigare så att jag får sova en natt i Stockholm på vägen upp. Hemvägen blir på dagen så då hoppas jag att mina medpassagerare kan hålla mig vaken. Är mycket värre att köra långt på natten.

Kommentarer
Postat av: Oskar

asch, inte behöver man sova på den sträckan? ;)

2009-07-07 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback