Makalöst

Den som säger att innebandy inte är roligt och inte är en sport kan få prata med mig lite. Igår var första inomhusträningen. Vi var inte många, 10 st, men ändå rekord för säsongen. Kul att få vara bidragande till det:) Men Så roligt det var! Makalöst underbart att få lira med klubba och boll igen! Min kärlek för den sporten är stor har jag kommit i underfund med och det är bara att hoppas att mitt blivande hem i Tromsö också erbjuder taktiska drag och en snygg hemmadräkt med klubba och boll som redskap. Det ska jag ta reda på när jag kommer dit. 

Ringde och pratade med CSN idag. Fjellheim är godkänd för både studielån och studiemedel. Så det ska lösa sig nu tror jag med ekonomin. Fick ett bra snack med Victoria igår också om den biten och hon gav mig några goda råd och uppmuntran. Tack för det! Hon har också lagt ett gott ord för mig på hennes jobb som hon har jobbat på nu ett år. Så jag hoppas att kunna få jobb där. Det är inte ICA utan Coop, lite synd men jag får ta vad jag får. Om jag får jobb där så får jag vara glad över att få vara kvar i butiksjobbet i alla fall, vilket alltid är nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oj hjälp! Vad gör du om de inte har snygga hemmadräkter?..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback