Fruktis

Dagen idag har avrit tvärt emot av hur gårdagen var. Har väl gjort samma saker men inställnigen och humöret har varit helt annorlunda. Igår vaknade jag på felsida och till på köpet också en fasligt dålig morgon. Emanuel hade tagit min matlåda (inte med flit men ändå..), Bilen behövde tankas och tanken på det gjorde mig stressad, och när jag väl skulle tanka så hade jag glömt plånboken hemma. Så när jag till slut kom till jobbet så var väl inte humöret på någon toppnivå direkt.

Men idag vaknade jag utvilad. Började inte förrän vid 10 så jag fick lite sovmorgon. Och det har varit så roligt att jobba idag. Har visserligen gått själv i princip hela dagen och plockat och det kan förvisso vara segt ibland men allt har känts så bra! Har varit glad och uppåt hela dagen och allt har flyte på. Det gillas skarpt! Vi lagerkillar har så roligt ihop! Så känner jag i alla fall. Alla går och driver med alla och så fort någon av dom möter mig så ropar dom: "LARSSON, LARSSON!" Hehe! Hade hand om frukten på kvällen idag också och nmär jag står där och fyller på min pall så kommer chefen och säger: "Hur går det fruktis?" Alla sånna kommentarer gör allt så mycket roligare!

Skulle egentligen vara ledig i morgon. Men eftersom att så många har fått ledigt för festival och annat så skrev Pelle (chefen) upp mig på jobb idag också. 9-18 står det på schemat men han sa att om jag vaknade tidigare så får jag gärna komma då. Kommer med största sannolikhet inte att vakna förrän klockan ringer hur som helst men funderar på att åka in tidigt i morgon och prova på ett 10-timmarspass. Får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Stina

Samma här :) 9-18 imorgon.

Elsa tyckte jag behövde träna lite kassa så jag inte glömmer bort allt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback