En månad kvar

Vaknade av känslan att det var torsdag idag och levde med den underbara känslan till lunch innan nån på jobbet (här nämns inga namn) eller okej jag minns inte vem, sa att så var inte fallet utan att det bara var lillördag. Inte så pjåkigt det heller förstås..
Dom skrattade gott och glodde storögt på min fina mackhög vid fikarasten också. "Får du ingen mat hemma eller?" sa viktor. Jodå men inte på ica;) Måste ju få i mig energi till jobbet ju. Och sen är jag väl glupsk också;)

För att knyta ann till rubriken. Idag är det den 15 juli. Kanske inget större daturm för de flesta och inte för mig heller. Men i och med det datumet så är det bara en månad kvar som jag är kvar på svensk mark. Sen går flytten norrut. Tromsö, Nordens Paris. En månad kvar med familjen, en månad kvar på jobbet som jag absolut inte känner för att lämna, en månad kvar på vardagen i Silverdalen, en månad kvar där mamma sköter det mesta år mig..listan kan göras lång. Det blir en omställning, det är ett som är säkert, men en rolig sådan tror jag också. Ser fram emot mitt år där uppe grymt mycket!  

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blir en väldigt stor omställning.. :) Men absolut att det ska bli en bra omställning..



Dock lite besviken på att de inte blev LMH.. :P

Postat av: Malin

Det blir en väldigt stor omställning.. :) Men absolut att det ska bli en bra omställning..



Dock lite besviken på att de inte blev LMH.. :P

2009-07-17 @ 11:43:04
URL: http://www.frudanmark.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback