Studentbal 16/5

Mina klasskompisar pratar hela tiden om den stundande studentbalen den 16 maj. Dom pratar om vilken klänning dom ska ha och så förståss vilka dom ska gå med. Alla andra tycks ju ha bestämt kavaljer redan, men inte jag. Tycker att det verkar bli en jättetrevlig kväll med klasskompisarna så jag vill gärna gå. Men inte kan man väl gå utan kavaljer av det kvinnliga könet vid sin sida? Inte jag i alla fall. Då tedde det ju sig så att natursara som hon numer heter (Sara Eriksson) var utan kavaljer trots att hon är med i balkommittén. Och henne känner jag ju väl och har roligt med så efter att mina klasskompisar tryckt på att jag ska fråga hennes så gjorde jag det idag. Och tänka sig! Hon ville gå med mig! Härligt! Så..för att sammanfatta. Den 16 maj blir det och ta på sig finkläderna...frack eller smoking?

I morgon har jag mitt viktigaste möte i projektarbetet. Jag ska åka upp till Norrköping och göra en intervju med Peder. Det blir spännande! Men för att det ska flyta på så bra som möjligt så bör man ju ha förberett sig lite. Jag vet på ett ungefär vilka frågor jag ska ställa men inte i vilken ordning och så. Så de närmaste timmarna, kanske hela kvällen, kommer att ägnas åt att strukturera upp intervjun på ett bra sätt. Kategorisera upp frågorna osv. 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Kavaj såklart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback