Inbjuden till Umeå Unviversitet

Idag fick jag en inbjudan om att få åka på ett studiebesök på Umeå Universitet den 11 februari. Jag är grymt sugen på det. Dom betalar flyget så det blir väl resan till och från Bromma som jag får stå för. Den 10 ska vår skola till universitetet i Linköping. Och eftersom att det inte går några tåg så att jag hinner till Bromma till kl 07.30 så måste jag ta med mig bilen till Linköping, stanna hos Tomas över natten och så tiidigt på morgonen bege mig mot Stockholm. Men bilen innebär också parkeringskostnad på 230 kr. Detta innebär att jag kommer att få lägga ut drygt 650 kr på den dagen. Är det värt det? Vill ju gärna se hur det ser ut på det universitetet eftersom att jag har tankar på att läsa där men som min ekonomi ser ut nu så vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback