Första skridskoturen

Två dagar nu som jag har försökt ägna åt läxorna. Ja, åtminståne delvis. Jag måste jobba med skolan nu för att inte halka efter. Har en hel del arbeten som jag inte får skjuta upp längre. Hur det har gått? Nej, inte så där väldigt bra men det duger. Har skrivit på ett arbete om hur det juridiskt går till när man köper hus, så det är jag snart klar med. De andra har jag inte orkat börja på än. Men i morgon tror jag att vi är lediga från svenskan och då innebär det att jag inte ska vara i skolan förrän 14.20 så då kan jag ju sitta på förmiddagen med lite arbete. Får hoppas att jag bara kan ta mig i kragen och komma igång hyffsat tidigt...

Det var länge sen sist. Grymt länge sen. Tror inte jag åkte skridskor förra vintern. Gjorde jag det så var det bara någon enstaka gång. Tydligen så hade inte isen smält helt på isbanan i dalen så jag tog mina bröder upp dit en sväng ikväll för att känna på isen. Trots superdåliga skridskor så hade inte alla skridskoteknik försvunnit, vilket jag hade befarat. Men första skridskoturen är avklarad. Nu återstår bara att se när den andra blir. Borde ha nya skridskor men eftersom att jag inte åker oftare så vill jag inte lägga pengar på det. Får nöja mig med gamla..:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback