Blondinbellas flopp

Det var hon som skulle vinna hela Let's Dance. Det var hon som var den yngsta i tävlingen och som skulle ha potential att stå bland de bästa i slutet. Den så kallade bloggdrottningen. Men det tog bara tre veckor. Hennes läsare verkar ha svikit henne. För idag var det Blondinbellas tur att åka. Personligen trodde jag att hon skulle gå längre men ofta man orkar lyssna på när hon pratar? Den överlägsenheten hon försöker visa upp stör jag mig bara på så det var lika bra att hon fick åka. Men jag kan ärligt säga att jag tycker bättre om henne än Kitty. Kitty kan ju inte ens dansa. Och sen när hon tar på sig godis som kläder...vem försöker hon vinna så? barnens röster? Men hur gammal är man när man äter godishalsband? 7-8 år nånting och hur många av dom röstar? Hon satsar på fel målgrupp.
Jag vet att Oskar inte kommer att tycka om att jag skriver om Blondinbella men nu slipper du höra mer om henne i Let's Dance:)

Dessutom hörde jag att samme Oskar är i stugan och har utanför sig en halvmeter packad snö och 3-4 decimeter puder. "Det går att burka!" sa cornelia. Ååh som jag blir avundsjuk på dig!!

Kommentarer
Postat av: Gunnel G

Hej

Det var kul att hitta din blogg. Den är snygg.

Lycka till med projekt arbetet.

GG

2009-01-24 @ 00:28:45
Postat av: Malin

Ja hon skulle iaf inte åkt ut före Kitty men Morgan är kvar ;)



Kul med projektarbetet, tror de blir prima de där..

Ska du till Umeåuniv??

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback