Reva i tröjan

om det är någonting som tar tid så¨är det att sammanställa intervjuer. Spelade ju in intervjun jag gjorde md Peder för några veckor sen och nu ska jag sammanställa den. Satt 1,5 timme tidigare idag och kom bara 16 minuter in i intervjun som är 2,5 timmar! Oj vilken tid det kommer att ta! Men dte som inte dödar härdar. 

Vimmerby var det sen ja. Gick på stan och tittade lite efter besöket hos autionomen. Köpte en karta med skyddsplast till telefonen för att inte skärmen ska repas...larvigt tycker nog några men jag vill ha den fin så länge som möjligt:) Kom på att jag inte hade utnyttjat presentkortet på 400 kr som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent i september. Så på JC hittade jag en tröja jag ville ha. En som jag letat efter länge. Och precis när jag skulle ta av mig den så sprack en söm i den...ååh...och så hade dom bara den. Detta var naturligtvis inget jag talade om...att det var jag som hade tagit sönder den alltså...Han var inte säker på om dte skulle gå att laga utan att det syntes men jag sa att jag kunde ta den för halva priset när de hade lagat den. Det sa han ja till:) Men om det var moraliskt rätt av mig att inte säga att det var jag som hade sönder den vet jag inte...jag menar, inte kan jag väl få betala för en tröja bara för att den går sönder? så mycket ska den väl tåla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte fy skam det heller. Jag vet inte vad jag ska titulera mig, jag jobbar lite överallt ;)

2009-02-17 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback