Intagen på Fjellheim!

Ja idga kom kuvertet jag längtat så länge efter! Brevet från Fjellheim Bibelskole i Tromsö. Var aningens nervöst att sprätta upp det och läsa. Och vad läser jag? Om inte följande: "Vi har den glede å kunne fortelle deg at du er tatt opp som elev ved Fjellheim Bibelskole skoleåret 2009/2010!" Oj, vad glad jag blev! Nu slipper jag oroa mig för den biten mer. MEN detta ska bekräftas senast 20 februari. Så jag har en dryg vecka på mig att fundera och lista ut varifrån jag ska få tag i alla pengar. Är ju ändå trots allt 82 000 norska kr det kostar. Men om det är Herrens vilja att jag ska gå där så är jag övertygad om att han välsignar mig både andligt och ekonomiskt sett.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men grattis till de Natte!!!

Än om jag tycker att LMH vore ett bättre alternativ och iaf billigare ;)

Postat av: Oskar

Norge är ett bättre alternativ än LMH, alla gånger ;)



Och 82 lök är möe pengar :O

2009-02-10 @ 18:51:32
URL: http://mrlundmark.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Roligt att du ska gå bibelskola. Visst är det ganska långt iväg det där Tromsö. Men säkert helt ok. Usch det lät inte bra att du körde med hög musik och öppet fönster hem från Kristianstad. Men det gjorde jag också när jag var ung och oerfaren. Nu gör jag inte riktigt så. Skönt att Gud beskyddade dig. Ha en bra söndag! Gunnel

2009-02-14 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback