Fjellheim Bibelskole!

Nu har frågetecknet bytts ut mot ett utropstecken. För nu har jag bestämt mig för att gå på Fjellheim i höst. Fick lite extra betänketid. Men hur jag än vänder och vrider på det så är det till Fjellheim jag vill. Det är verkligen det och jag både vill och behöver gå där känner jag. Det finns så mycket som vill dra mig bort och jag känner att jag är i behov av hjälp med att komma närmare Jesus. Jag vill umgås med kristna vänner och ledare. Jag vill prata med människor som förstår. Jag vill leva med Jesus. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du åka så långt bort från mej? :O

2009-02-23 @ 12:47:30
Postat av: Anonym

Herren välsigne dig och tiden på bibelskola!

Ta vara på stunderna att läsa Bibeln.

2009-02-25 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback