ELU:s Vintermöte 2009

I går tog jag alltså bilen till Skåne tidigt på morgonen. Anlände väl någon gång vid halv elva drygt.. Man blir trött av att köra bil helt ensam. Det märktes tydligt framåt kvällen då jag kände mig minst sagt osocial. Men Dagen var i det stora hela väldigt bra! God undervisning, härlig lovsång och bra gemenskap men andra kristna vänner:) Ämnena på mötena handlade för det mesta om mission och vårt ansvar för att sprida Guds ord. ELM planerar att starta ett missionsprojekt i Indien nu, något dom informerade om igår. Grymt roligt att de satsar på annat håll också! 
Framåt kvällen när jag ksulle åka hem hade folket trappats av, dvs åkt hem. Var grymt trött när jag satte mig i bilen. Blir ju inte bättre av att sitta av de där 3 timmarna det tar att köra helt själv. Finns ju som ingen att prata med...att prata med isg själv går ju men då vet man ju vad man får för svar på alla frågor. Inte så roligt. Sen kan man ju sjunga till musiken i bilen men det var jag för trött för. Så, hur klarade jag mig hem då? Receptet var hög musik och tvärdrag. Nämnas bör göras att det var tät dimma hela vägen hem vilket gjorde det ännu jobbigare...Men hem kom jag och idag är jag lagom trött...ska lägga mig tidigt. 

Matchen idag ska vi inte ens nämna. Fast det har jag väl gjort nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback