Hektiskt

Helgen spenderades på landsbygden utanför Göteborg. En kanonhärlig helg som också innehöll många nya ansikten. Men sen när var jag rädd för sådana? Alltid roligt! 

När jag kom till jobbet idag, ändå pigg efter bara 5 timmars sömn så var det flera som sa att jag hade missat något, nu när jag inte gick på personelfesten i fredags. Men får väl ta mig an den nästa år då om jag får jobba på Ica nästa sommar också för Pelle. Detta är natulrigtvis något jag innerligt hoppas! Fick honom idag att skriva några rader om mig som jag kan använda i mitt CV. "Vill du verkligen det?" sa han;)

Nu är det bara 3 dagar kvar på jobbet innan jag ska på annat håll och röra på mig lite. Kommentarer kring jobbet kommer vid ett senare tillfälle. Men ja, det närmar sig ju nu, det här med Norge. Blir några hektiska dagar nu innan jag åker. Idag har jag äntligen bokat mina biljetter:) På tiden kanske? Har också hunnit med ett besök hos optikern, ska beställa nya glasögon idag tänkte jag. Och sist men inte minst har jag också börjat packa mina väskor. Jag skickar ju upp två väskor med posten till Kiruna. Har tömt i princip hela garderoben nu. Den somm jag gick igenom och så fint rensade här om veckan:) Bekymret blir bara att jag ska försöka pressa väskorna fulla för att slippa ta med så mycket på flyget. Synd bara att dom inte blir fulla. Men samtidigt får jag ju aldirg plats med alla kläder i en väska. Men alltid ska man väl hitta något att pressa ner. 

Trevligt förresten att Viktor är tillbaka från pappaledigheten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback