Faktadelen klar

Nu börjar projektarbetet ta form på riktigt. Eller än så länge består det bara av 18 sidor ren faktatext. Men det som är glädjande är att jag med dom 18 sidorna nu känner mig klar med faktabiten/resultatsredovisningen. Så skönt! Vilken lättnad! Nu återstår i och för sig diskussion och analys som i sig kanske är den största biten. Men där kan jag ju ta allt i huvudet och där befinner sig mycket tankar kan jag lova! Så det ska nog gå rätt så bra tror jag. Dessutom fick jag veta idag att deadline inte är förrän den 30:e. Jag som har gått in för att det ska in på fredag. Men det gör ju inte så mycket. Nu har jag ju kommit en bra bit på vägen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEj Bra att du tänkt på fredag. Jag antar att det inte är förbjudet att lämna in arbetet en vecka innnan deadline.:)

Gunnel

2009-04-19 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback