Det viktigaste är inte att delta utan att vinna

Nej, Det viktigaste är inte att delta utan att vinna. Så lyder måttot för Barn och Fritidsprogrammet i Hultsfred. Bruka rju annars vara tvärt om. Och vann gjorde jag inte. Blev en fjärde plats på skoljobben igår. Så trött som jag var då har jag aldrig någonsin vare när jag sprungit innnan. Sjukligt. Men tilläggas kan göras för att få lite empati att jag aldrig springer på kvällarna. enda träningen jag får är på fotbollen och det räckte tydligen för en toppplacering.

Innebandyn som jag pratade om blev det inget med. Mikael ville träna klart med fotbollen först. De har sista träningspasset nu i veckan så nästa vecka börjar vi med innebandyn. Vill inte gå första gången utan att han är med. Han känne rju redan en hel del där. Det blir en utmaning.

Dagen idag har väl annars försökt tillägnas läxorna men har inte gjort ens en tredjedel av vad jag hade tänkt. Måste slutföra en svenskauppgift nu ikväll. För i morgon kommer ju Oskar och Martin! Från Skellefteå tar dom sig ner och landar ävl någon gång under eftermiddagen i den röda golfen. har sett fram emot det grymt mycket! Och just därför hinner jag inte sitta med några läxor i helgen...

va ute och fotade lite innan idag. Ån var så spegelblank och fin!

Den här bilden blev jag nöjd med. Härligt djup i den.


Den här bilden blev jag ganska nöjd med. Tycker att det är ett härligt djup i den.
Fast skärpan kunde varit bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback