Tell me, How am I supposed to live my life without you?

How am i supposed to live my life without you? Ja du...den som det visste...
Den låten har i alla fall satt sina spår i min hjärna efter att Kevin har sjungit den två gånger i Idol. Han gör dte så sanslöst bra! Han har en grymt bra röst! Ser fram emot fredagsfinalerna nu. Jesper ska åka nästa vecka, annars vet ja inte va ja sak ta mig till. Bra att jenny åkte idag i alla fall. Bäst ikväll var Kevin och Robin E. Men min favorit, Anna, är aldrig dålig!

Orkade inte sätta på någon film innan idag...får bli en nattfilm nu istället efter att ha äte lite.

I morgon har jag lovat mamma att hjälpa henne o städa. Så det är väl prio ett efter uppvaknandet från en skön natts sömn. Hoppas bara att ja kan sova i natt. Har inte blivit så mycket med det de senaste nätterna. Har legat vaken långt inåt småtimmarna med huvudvärk osv..

Krya på mig får ja la säga:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback