Promenad

Tänk vad mycket en liten promenad kan göra. Tidigare idag kände jag mig helt nere. Var arg, irriterad och kände nästan bara för att skrika och kasta skit på allt och alla. Sån är inte jag. Kunde på grund av min ilska, (som uppkommit av olika anledningar som inte nämns offentligt), inte alls koncentrera mig på min svenskauppgift som jag var tvungen att skriva idag. Därför beslutade jag mig för att ta en promenad i det kyliga höstvädret. För nog har det blivit kallt nu! Den promenaden gjorde underverk. För när jag kom hem igen hade jag lugnat ner mig och kunde sätta mig med uppgiften igen. Och nu, några timmar senare är den äntligen klar! betyget får bli som det blir för nu orkar jag inte mer. Nu tar jag en dryg veckas lov från allt vad läxor heter. 

I morgon åker jag ner till jeremia i Skåne. på lördag är det 18-årsfest hos Annie och sen stannar jag kvar i söder till tisdag. Måndagskvällen kommer antagligen att spänderas med skrikande hals i Ängelholms ishall. blir grymt roligt! Hörs efte helgen non gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback