Det man planerar är inte alltid det som händer

Länge hade jag sett fram emot den här helgen. En helg som skulle innebära kära återseenden av några man lärt känna i sommar. Det skulle vankas ungdomsläger i Alvesta. Arrangör: KFU. Istället för att just nu ha suttit på bussen, påväg mot detta läger, sitter jag sjuk framför datorn och gör ingenting. Smittan kom antagligen från Emanuel. Halsont, huvudvärk, snuvig och allmänt seg. Då är det nog inte rätt tillfälle att åka på läger och ha roligt...Så än kommer det att dröja 3-4 vekcor innan folket kommer till Silverdalen. Får hoppas att de som ändå åkte till Alvesta får ett bra och välsignat läger.

Fick hem ett "Sökepakke" idag från Fjellheim Bibelskole i Tromsö. Intressant läsning och blev grymt sugen på att åka dit nu. Vet dock inte om det blir nästa höst eller hösten efter. Så sjukt roligt att gå på en bibelskola ett helt år! som konfirmationsläger, fast mycket seriösare och mycket längre! Ser verkligen fram emot det! Mamma tyckte emellertid att ja skulle kolla upp andra Bibelskolor också och jämföra lite. Möjligt att jag gör det men känns som att det är till Fjellheim jag vill. Ge mig gärna förslag om du känner till nån bibelskola nån annan stans.

lite film nu kanske? Sängen lockar för den delen också. kanske kan bli en slags kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback