Bättre sent än aldrig

Idag fick jag mitt anställningsbevis som min chef lovade att skicka när jag slutade för nästan två månader sen...men bättre sent än aldrig, som det brukar heta. Han skrev ett omdöme också. "Vi har varit nöjda med Natanael, som varit lätt att samarbeta med och har bra kommit in i jobbet som han har utfört bra, vi kan varmt rekomendera honom."
Inte illa kommentar på första jobbet:D Måste börja söka jobb nu. Vill ha extrajobb nånstans. Gärna i en matbutik. Ska prata med Stefan först bara så ja vet vad jag ska säga osv.

Har vare hemma idag också. Huvudvärken kom på morgonen (om det är morgon kl 12?) och släppte inte förrän sent in på eftermiddagen. Trots det satte jag mig och läste psykologi nån timme. Körkortsteorin läste jag lite på också. Läste kapitlet om "bilen", måste ju vara det tråkigaste man kan plugga. Men lite bätte koll har jag nog på det nu.

För den som är uppmärksam har jag också ändrat lite på färgerna i bloggen. Det listade jag ut själv hur man gjorde. Lite roligt faktiskt. Kommer nog komma fler ändringar så småningom. Måste lista ut hur man gör först bara.

Kommentarer
Postat av: cocco

jag kan visa ;D

2008-10-07 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback