Inget jobb

Idag pratade jag med chefen, Pelle, på ICA kvantum. Vi pratade både om mitt projektarbete och om eventuellt extrajobb där efter att APUn var slut. Dessvärre ser det dött ut på jobbfronten. Han hade folk så det räckte redan men eventuellt i slutet av februari sa han. Så länge vill ju inte jag vänta? Men jag får söka på massa andra ställen istället. På ICA trivs jag för övrigt väldigt bra. Man kanske kan tycka att det vore tråkigt att bara gå och packa upp varor hela tiden. Men det jobbet passar mig bra. Man träffar dessutom massa folk. Kunder kommer och frågar titt som tätt efter varor som dom inte hittar. Synd bara att jag har lika svårt att hitta:P Det finns ju hur mycket varor som helst! Tänk bara barnmaten som jag packat upp hela dagen idag. Det finns inga gränser på vad barnen ska äta i dag!. Stackars mammor som ska stå där och välja och vraka bland allt! 

Emil på InterSport hjälpte mig idag med att kapa min nya innebandyklubba. Beställde den från klubben utan vetskap om hur lång den var. det visade sig att den var mer än 5 cm för lång och så vill jag inte spela. Man tappar mycket teknik om man spelar med en klubba som är för lång. Emil tyckte att jag skulle kapa den även om det skulle betyda att flexen på klubban blir hårdare vilket är en nackdel för mig eftersom att jag inte är bra på att skjuta än. Snällt av honom att hjälpa mig med det i alla fall. Hade inte gjort det bättre på långa vägar själv. Ska upp o testa den nu om en stund. Hoppas på en bra nöjdhetsfaktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback