beställt glasögon

Nu har jag precis beställt ett par nya glasögon. Halva priset via csn på lensway. Så jag fick ett par inkl glas för 400 kr. Lite skilland mot de 5 tusenlapparna jag (eller mamma och pappa gav) för dom jag köpte för ett år sen. Dom nya har en hel båge, svarta. Alltså lite modetänk i köpet. Var länge sen jag hade hel båge. men huvudanledningen till dte nya köpet är att jag känner att jag behöver ett par när jag spelar innebandy. Lite svårt att se på långt håll utan, även om dte har funkar rätt bra. Har inte velat använda de jag har nu när jag idrottar för att dom dels är väldigt lmtäliga, dels att jag inte har nåt alternativ om dom skulle gå sönder. Bild kommer när jag får hem dem om ett par dagar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback