APU

Nu har jag två veckor med APU (arbetsplatsbelagd utbildning). Ska vara, som jag nämnt i tidigare inlägg, på ICA Kvantum i Vimmerby. Ser fram emot dessa två veckor. Att göra nåt helt annat än o sitta o dröna i skolbänken ser jag som en stor fördel. Även om jag insett att jag har övervägande av böckerna hemma som gör att jag antagligen måste sitta en del med det under veckorna. Får se hur mycke jag orkar. Det är ju ett stort steg bara att ha hem böckerna. Om man sen öppnar dom är en helt annan sak. Önska mig lycka till på APUn:)

Det blev som väntat guld till Kalmar FF! Så fruktansvärt underbart! Det är dom väl värda! Lnskar jag had efått vara med på plats i Halmstad och få springa ut på planen när matchen var över o gratulera spelarna personligen! Vilket tryck det var! Bengaliska eldar och allt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback