Våndas

Klockan är 01.29. Jag gick och la mig för en stund sen egentligen. Men jag hade så svårt för att sova. Låg vara och våndades över hur mycket jag har att göra nu. Tankarna bara flög runt i huvudet om än det ena och än det andra. Blev helt uppjagad av det. Dessutom kände jag mig inte alls trött. Och kunde inte slappna av för fem öre. Därför steg jag upp igen för en timme sen. Jag gjorde klart sammanfattningen av filosofin som jag hade tänkt föra i morgon i skolan. Känns bra att ha gjort den nu. Nus ka jag bara lära mig allt till proven som väntar i morgon. För att få en någorlunda bild av hur mycket jag egentligen har så gjorde jag en lista på allt. För tillfället står 9 uppfifter på kö för att bli bearbetade. Hur sinnessjukt trött jag än är på skolan så hjälper det nog inte att bara skita i allt har jag kommit på. Då får jag bara ångest och då blir det bara ännu värre. Jag har kommit fram till att jag måste ta tag i det nu. Det får väl bli lite sena nätter här och där men uppgifterna måste betas av sucsesivt hela tiden för att till slut bli lika med noll vid studenten. Peppa gärna.  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj det var inte lite i skolan..=/

Lycka till med allt.

Kommer nog sluta bra till slut. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback