Juldagen

Julottan klarade jag mig igenom utan att somna den här gången. Men jag var duktigt trött. Trots det hade jag stora svårigheter att somna när jag kom hem strax efter halv åtta. kanske var därför som jag inte vaknade förräns vid halv ett snåret. Idag blir det bara till och slappa. Enda dagen kvar på ett tag nu som man verkligen kan slappa. I morgon är det släktkalas hos farmor, på lördag ska jag jobba, på söndag är det packning och förberedelser inför resan som ska gå av stapeln på kvällen till Vännäs, och sen är det ju lägret. Och efter erfarenheten jag har av läger så blir man ju inte piggare av det direkt. Fick en kommentar av Sara. Hon ville att jag skulle upp till Luleå. Roligt att höra! Ska överväga det:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback