Dan före dopparedan

Oj redan Dan för dan. Inte för att jag känner någon julstämning direkt men. Jag får väl hjälpa till emd julstöket idag för att komma i någorlunda stämning tills vi klär granen ikväll. Den kläs alltid på kvällen den 23:e. De här senaste dagarna har jag bara segat känns det som. Har inte gjort nåt vettigt alls. Igår gjorde jag väl lite. Var tre vändor i hultsfred och en till vimmerby för att köpa gran. Hittade ingen fin så aj fick åka hem utan. Men det var i alla fall första gången jag körde med släp. Lite småroligt! Testade backa lite. Så fruktansvärt svårt det är!
SItter nu och pratar med Sigga om nyårs vara eller vara, dvs. om ja ska hänga med henne upp till Luleå på nyårsafton eller inte...det får vi se.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Postat av: Oskar

Det är en barnlek, testa lastbil med släp ;)

2008-12-23 @ 17:56:40
URL: http://mrlundmark.blogg.se/
Postat av: Sara Wallgren

Heej!!

Klart du ska komma hit till Luleå på Nyår^^, möten, raketer, SNÖ :D, härliga människor, bus & röjj osv. Du är så Välkommen hit så!

Jag vill önska dig & din familj en Välsignad Jul! Gudsfrid

2008-12-23 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback