Rett blikket mot meg

Idag sjöng vi en jättefin sång på en av timmarna. Otroligt fin!

 

Er du såret mitt barn

Jeg kan deg lege

Er du splittet mitt barn

Jeg gjör deg hel

Er du angstfull, mitt barn

jeg svikter deg aldri

Er hjertet ditt svart

Jeg gjör det helt

 

 

Er du svak, mitt barn

Jeg er din styrke

Er du motlös, mitt barn

Jeg er ditt håp

Er du hjemlös, mitt barn

Jeg er din bolig

Er du rotlös, mitt barn jeg holder deg fast

 

 

Slutt å streve mitt barn

Finnf reden i meg

Slutt å krev av deg selv

Finn freden hos meg

Slutt å hate deg selv

La deg elskes av meg

Slutt å se på deg selv,

Rett blikket mot meg!


Kommentarer
Postat av: cornelia

Tack =)

Postat av: Anonym

den var fin!

2009-09-13 @ 20:41:29
Postat av: Siggan

tyckte också att den var så fin och skrev upp den:)

2009-09-14 @ 00:05:51
Postat av: Anna BB

sv: varsågo! ;) allt bra i norge? :)

2009-09-15 @ 21:46:51
URL: http://annabeth.blogg.se/
Postat av: Oskar

Sir yes sir, I will be there!

2009-09-17 @ 15:43:31
URL: http://mrlundmark.blogg.se/
Postat av: Gunnel

GRATTIS på FÖDELSEDAGEN!!!!

Hälsa grattis till Gabriel!



Ps 139



Gunnel

2009-09-21 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback