Operation väntar

Ja, nu är det dags, eller snart i alla fall. Ska strax åka till sjukhuset i Linköping. Blir inlagd där. I morgon någon gång ska operationen utföras och jag är då helt nersövd. Efter operationen ska jag ligga kvar i liggande ställning ett dygn ungefär, så någon gång under tisdagen kommer jag hem igen. Vad dom gör rent praktiskt under operationen är det att dom skär bort bygeln på stigbygeln. Och borrar ett hål i plattan som bygeln sitter på. Genom det hålet ska dom sätta in ett litet rör eller en ståltrådsliknande sak som sen kan vibrera. Denna fäster dom fast med en protes. Dom kommer att spruta in en slags salva i örat som ska ligga kvar 2-3 veckor. Detta innebär att det är inte förrän efter dessa veckor, när salvan är borta som jag märker resultatet av operationen. Men jag hoppas att det ska gå bra:)

Kommentarer
Postat av: sussie

jag hoppas att allt med operationen kommer att gå bra natte!! jag hoppas att det ska bli bättre med hörseln! Många kramar! LYCKA TILL!!

2009-09-27 @ 17:13:57
Postat av: Stina

lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback