Liten uppdatering

Mycket har hänt. Kan inte skriva om allt i detalj och ber om ursäkt för det. Kanske skulle börja skriva kortare inlägg istället. Ska försöka bättra mig något om det är möjligt. Men som jag har sagt, man tar sig som inte tid till att sätta sig med datorn så överdrivet ofta.
Sakta men säkert lär man känna sina nya vänner här och jag har kommit ganska nära några av dom. Det som känns extra härligt och bra är att hela gruppen fungerar så bra ihop. Alla kan vara med alla och alla vill ha med alla i allt. Ingen ska känna sig utanför. Och man kan driva med alla. Och när jag börjar driva med folk, då vet man att jag trivs med dem:)

Några bilder får berätta vad jag har haft för mig de här sista veckorna.
på väg till Inge, en av lärarna, på kvällsmat. Taccopaj. Underbart gott med trevligt sällskap:)
Vi besteg ett klassiskt fjell, Blåmann. Drygt 1000 meter högt. Kanonväder och otroligt utsikt!
Vi besökte NordNorge-teamet. Solveig och Silje, resp. Jag och Rune. Var en kanonkväll!
Efter ungdomsmötet förra lördagen gick vi alla ner till Telegrafbukten för att umgås. de flesta spelade ultimate men många av oss satt och kosade bara. Var mysigt:)
Annars blir det mycket bordtennis eller 4 i rad. Jag känner mig hyffsad på 4 i rad;) Jag menar..de där norrmännen är ju loite trögtänkta ibland;)
Joachim är tryggheten själv:)
Filmkväll: A walk to remember

Kommentarer
Postat av: GabLar

serriöst?? kunde ni inte hitta nåt bättre att se? Vi ser BARA krigsfilmer på kvällarna när vi får tid. liite påverkad man blir av livet med ak5:an;)

2009-09-06 @ 13:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback