Hemma igen

För några timmar sedan kom jag hem igen efter operationen. En operation som enligt läkaren inte var några konstigheter med. Så jag är hoppfull om att resultatet också blir bra. Men det får jag vänta med att få reda på. Just nu hör jag minimalt lite på vänsterörat, har en propp där som ska sitta kvar en vecka, sen ska jag ta ut dne och sätta in en ny som ska sitta också den i en vecka. Därefter ska jag på läkarbesök som jag har fått i Tromsö, så jag slipper åka hem;) Så något sliten efter operationen är jag, även om jag sovit nästan hela tiden. Blir att lägga sig tidigt ikväll, drar väl på lite film skulle jag tro.
Hade ju laddat upp med massa filmer på datorn innan jag for till sjukhuset. Gabriel hade formaterat om datorn innan han åkte iväg i söndags. Så när jag kommer dit och ska sätta på en film så finns naturligtvis ingen mediespelare installerad. Så med telefonens hjälp lyckades jag få hem VLC. Men när väl det funkar så finns det ju inget ljud på datorn. Illa tråkigt. Fick bli att sitta och strötitta på sjukhusets få kanaler.

Kommentarer
Postat av: Thobias Nilsson

Äntligen har jag hittat din blogg!=) Den ska följas!

Men skönt att det ändå borde gått bra med operationen. Borde du alltså kunna höra perfekt på det örat nu efteråt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback