Inget studielån

Fy fillen vad jag är arg just nu! Kan inte bli värre. Fick avslag från min ansökan om studielån hos csn för några veckor sedan. Idag ringde jag för att fråga vilken blankett det var jag skulle fylla i. Stod i brevet jag fick att jag fick avslag för att jag inte kunde söka på den blanketten. Och nu säger dom att jag inte får låna nånting alls! Tydligen får man inte låna på gymnasienivå om man inte 20. Men jag har ju för sören (förlåt oskar) ringt föera gånger och pratat med dom och dom har sagt att det ska inte vara några problem. Klart jag började här då. men nu vet i fillen hur jag ska göra. Blir så galet irriterad! Hata CSN! Men hur har dom andra svenskarna gjort som gått här direkt efter gymnasiet??

Kommentarer
Postat av: lillasyster

hmpf. har de några godtagbara argument då?

Postat av: Oskar

Men nu får du väl för Mats ge dig!



Hm, du får lite problem då med andra ord?

2009-10-14 @ 21:42:01
URL: http://mrludmark.blogg.se/
Postat av: Thobias Nilsson

Ja vet jag blev också sur när jag såg de. Som tur va såg jag det redan i våras så jag viste att det skulle bli knepigt med ekonomin! Det är stört att man inte får låna!

2009-10-18 @ 15:41:31
URL: http://teha.blogg.se/
Postat av: Thomas

Stäm CSN! Det är okej att ge bidrag åt utlandsstudier på typ Sunny Beach där pengarna snarare går åt till att pimpla martini och stämpla in och ut på diskotek istället för att ge folk som faktiskt lär sig något för livet.



Börjar själv ge upp hoppet om ett liv utan studieskulder när man är 50..

2009-10-19 @ 23:48:14
URL: http://kalaskonrad.blogspot.com
Postat av: Oskar

Brusa inte upp thomas, tänk på blodtrycket.



Natte, några vändor i bilen kan det väl bli ja ;)

2009-10-21 @ 07:16:16
Postat av: Malin

Jag kan inte fatta vad som är problemet.. dom måste ju ha ändrat ngt sen jag fick bidrag.. TRRAGISKT då var det ju förhållningsvis enkelt!!!

2009-10-22 @ 13:59:40
URL: http://frudanmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback