Fredag

Det är återigen fredag. En vecka närmare studenten! Tiden går fort. Nästan för fort för att hinna med allt som måste göras. Idag hade jag Nationellt prov i Matte C. Gick bättre än jag trodde faktiskt. Så Godkänd måste jag bara va! Skönt det i alla fall:)
Detta innebär att jag kan börja räkna ner även på uppgifterna jag har kvar att lämna in. Nu är det ett prov och 4 inlämningsuppgifter som ska vara gjorda tills på onsdag. För på Kristi Himmelsfördshelgen ska jag vara ledig. Då blir det bröllop och sen ska jag till Tostared och hälsa på över helgen. Då vill jag inte gärna plocka fram läxorna. Bättre att försöka jobba på lite nu i början av veckan i stället. 

Det lite dumma är bara att just den här helgen had ejag behövt ägna helt åt skolan. Men det går inte. I morgon är det studentbal:) Ska bli sjukt roligt! Och då går ju hela dagen till det och på söndag ska jag stå kontrollant vid bilbingot i drygt 5 timmar... Så det innebär att jag för öva på att jobba effektivt när jag väl sitter med det.

Morgondagens citat blir väl: "Får jag lov, min sköna?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback