Chist Heavenstrip-helg

Nu har det varit långhelg. I torsdags åkte jag till Malmön. Ingrid och Jakob skulle gifta sig i Brastad i fredags. Så fina de var! Vigseln var jättefin! Blev dock en sen natt. Kom inte tillbaka till stugan förrän halv fem. Och så skulle jag upp igen vid halv åtta...Seeg! Skulle åka till Göteborg för att spela innebandy. Var hur roligt som helst! Fick 8 fullträffar också och kände att det gick rätt bra så det var skönt! Otroligt roligt att få lire igen efter att inte ens ha rört klubban sen säsongen slutade. Efter turneringen var det mat och umgänge:) Efter denna tillställning var det tänkt att jag skulle ta in hos Fredik och Viktoria i Tostared. Mycket trevlig får jag säga! En jättetrevlig familj! Så där tillbringade jag slutet av helgen och det med nöje! Segt bara att åka hem idag. Började hemresan vid 07 i morse och var inte hemma förrän strax innan 16... Men tack alla (om jag nu har några läsare från västkusten)  för en underbar helg!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du har åtminstone en läsare från västkusten;)

2009-05-26 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback