Norrut

Ja då har man jobbat 7 dagar i rad. Hade lätt kunnat jobba några till men nu ska det bli härligt med några dagars ledighet. I morgon bär det av norrut. Min kära vän Malin gifter sig i Vännäs lite utanför Umeå på lördag. Har verkligen sett fram emot det bröllopet! Ska bli grymt roligt! Så jag tar bilen tillsammans med Christina till Stockholm i morgon och sover några timmar där  och hämtar upp Marcus vid 2-tiden natten till lördagen i Stockholm och far vidare. Hemfärden går av stapeln vid lunchtid på söndag. Det lite jobbiga är att vi ska ta pappas tjänstebil och den får bara jag köra så jag får ratta hela vägen själv. Lite nervöst för så långt har jag aldrig kört själv. Men hoppas att det ska gå vägen ändå:) 

Idag har jag hunnit med en hel del tycker jag. Klippte mig på förmiddagen, vilket var väldigt nödvändigt. Har skämts över mitt hår bra länge nu. sen har jag också sickat in pappret till transportstyrelsen, om att få ett "riktigt" körkort. Tog det i oktober så det börjar bli dags att slänga pappersbiten jag har nu. Jobbat har jag också gjort och beställt pass. Trodde inte jag skulle hinna få hem passet innan jag åker till Norge men det skulle bara ta en vecka:) Phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback