Mer kaffe åt poliserna!

Tråkdag i skolan idag. Var dundertrött av någon anledning...men Ange och jag fixade i alla fall klart ekonomiuppgiften som vi har hållit på med i över en månad nu. Känns skönt att lämna in saker:) Men än väntar en tid med otroligt mycket läxor och skolarbeten...
Åkte som vanligt och jobbade denna onsdag också. Eftersom att jag för en gångs skulle hade alla lektioner och inte skolkade från ekonomin så kom jag något senare dit idag. Blev 4 timmars jobb. Sen när jag kom hem stod polisen utanför huset och gjorde fartkontroller. Tur att jag blivit varnad för det innan jag kom dit...brukar annras köra lite fort där utanför..
Men när de hade stått där x antal timmar så tyckte jag dom kunde vara värda nåt. Dom sänkte ju hastigheten på bilisterna något iaf. Bra att dom värnar om vår katt:) Iofs så var han inne men...:) Pappa och jag tyckte dom kunde få sig en kopp kaffe. Så jag gick ut och gav dom det. Men när jag kom ut dit så skulle dom precis leka datten med en bilist som kört för fort så jag fick återkomma när dom kom tillbaka. Det gjorde jag och dom blev mäkta glada och tacksamma:) Dagens goda gärning va? 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha bara för din pappa älskar att bli serverad med kaffe va ;) God gärning haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback