Bortgjord

Alla har väl gjort bort sig någon gång? Jag råkade ut för en sak idag på jobbet. Vet inte om man kan kalla det att göra bort dig men. I alla fall så stod jag på en pall och frontade läsk. Skulle plocka ner några loka-flaskor högst upp på hyllan. Och tror ni inte att jag naturligtvis skulle tappa en av flaskorna! Som tur var så var det ju av plast. Men det gick likväl sönder och läsken bara sprutade runt i butiken, på alla kunder, på frukt och allt möjligt! Då kände man sig inte så stor. Försvann illa kvick för att få tag i torkdon...Några kunder blev nog sura men några tog det med ro också, dte märkte jag på kommentarerna efteråt. :) Det är makalöst vad bra jag trivs på jobbet alltså! Kanske kan tyckas att det är tråkigt att bara plocka varor men jag trivs hur bra som helst med det! Otroligt glad över det här jobbet! 

I morgon eftermiddag bär det av till Gällinge för KFU:s påskläger. Ska bli hur kul som helst att träffa alla från väster och några från söder igen! Dock kommer vi (gabbe och jag) att åka hem på söndag natt istället för måndag eftermiddag. Detta eftersom att jag fick erbjudande om jobb på måndag. Det vill jag inte missa. Är ju trots allt helgdag så man får ju mycket OB-tillägg. Bra att Gabbe gick med på det. Men kan ju tillägga att det krävdes lite mutor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback