Ibland går det galet

Det är inte alltid det går som man tänkt sig. Fredrik Andersson, en kompis från Tostared, glömde sin "bibelmix" här i SIlverdalen efter lägret. Jag lovade att jag skulle skicka den till honom. Det glömde jag så klart. Men i fredags tog jag mig i kragen och skulle skicka den. Jag sökte på Fredrik Andersson i Tostared på hitta.se. Jag fick fram bara ett svar och tog för givet att det var rätt adress. Jag skickade således brevet till Karl Borgs gata i Tostared. I ett litet meddleande till honom skrev jag väl bland annat "Puss Natanael". Som avsändare har jag för mig att jag skrev: "Nate i Silverdalen". I går när jag satt med läxorna ringde en man till mig och sa: "Hej, jag har fått hem en Bibelmix till mig. Den måste ha kommit fel?". Haha mjoo sa jag, jag måste ha skickat till fel Fredrik. Antar att han hade använt sig av informationen jag skrev innan om namn och ort för att få tag i mig. Men han va jättetrevlig och sa att han kunde åka bort med det till honom om han bodde i Tostared. Nu visade det sig att Tostared tydligen är rätt stort, åtminståne postorten. För mellan "fel" Fredrik och "rätt Fredrik är det över 8 km. Får nog fixa så att Min komis åker och hämtar den själv hos han på karl Borgs gata. Det är uppenbarligen så som jag skrev i början. Det går inte alltid som man tänkt sig..:)

Kommentarer
Postat av: Emma

trevligt du kikade tillbaka :)

Hoppas allt är bra med dig :)

kram från lilla mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback