Skandalsöst Nokia!

Idag är den en månad sen jag skickade in min telefon på lagning. Ska det behöva ta en månad för att få tillbaka den? Nej, det ska tydligen ta ännu längre tid! För enlgt vad jag kan utläsa har den bara kommit halvvägs i reparationsstadiet. Tydligen så är den inskickad till Nokia för andra gången pga att den inte fungerade korrekt. Är dom så värdelösa på Nokia att dom inte kan laga en telefon ordentligt? Och på Telenor kan dom visst inte göra någonting alls åt det. Försökte kräva en ny telefon men nej. 

Något som i alla fall är bra är att felet var elektriskt och att det då går på garantin. Jag trodde det var en vattenskada som gjorde att x antal knappar slutat fungera. Det var ju glädjande i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Cia

det kunde varit värre! jag tappade precis min ipod nano i toaletten. inte liiite skandalöst. dessutom har jag ingen att klaga på >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback