Tillbaka på Fjellheim

Att Fjellheim ligger mig varmt om hjärtat vet ni. Det var så otroligt underbart att få komma tillbaka hit igen! Kom hit i måndags kväll och alla var så glada och ville prata och gav kramar till varandra. Precis så det ska vara efter ett jullov. Jag bara satt och njöt av att få prata med mina norska vänner igen. Kände en så stark känsla av hur bra jag egentligen har det är och hur bra jag egentligen trivs med allt och alla här uppe. Det måste helt enkelt upplevas för att förstå det.
En månad kvar nu till Boliviaresan. Det märks att resan närmar sig. I går var jag och tog vacciner av diverse slag. Idag hade vi en timme om att vi skulle anpassa oss efter kulturen i det landet vi är i. Allt för att inte ödelägga missionsarbetet där.
Summan av de första dagarna är att jag är trött och sliten men ack så glad över att vara tillbaka!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback