Jakobsbakken

Har varit och känt mig väldigt, väldigt osocial nu efter nyttårs. Har inte orkat vara social och mest suttit på rummet och läst eller bara slappnat av. I och för sig är det inte att klaga över. Det är otroligt rikt att få sitta själv och läsa Guds ord och begrunda det. Det är något jag gjort alldeles för lite och har bestämt mig för att göra det mer. Viktigt att bruka tiden man har här på bästa sätt. Det sista jag vill när året är över är att känna att jag brukat tiden till "fel" saker. Vill få ut mest möjliga av året på bibelskolan.
I helgen som gick var vi 30 elever som åkte ner till Jakobsbakken, utanför Bodö. Där var det läger som några av eleverna hade arrangerat. En otroligt bra helg, lång bilresa och bra samtal. Blev ett par skidturer ute i vildmarken. Var bara så underbart att bara få koppla av en helg. Göra något annat och njuta av livet.
Har känt mig lite mer social efter helgen. Boliviaresan närmar sig mes stormsteg och jag känner att jag gläder mig mer och mer inför den:) Alla pratar om det hela tiden:) Vi fick i veckan veta att vi har 10 timmar i Paris när vi mellanlandar så det blir nog en liten dagstur in till stan med Eifelltornet och liknande. Det gillar du Tobbe va?;)
Idag har vi haft restaurangkväll till förmån för Missionsprojektet. Jag var ansvarig för serveringen. Stressigt var det men otroligt roligt! Benjamin var chefskock och han gjorde ett otroligt bra jobb! Alla gjorde ett bra jobb! Gästerna var väldigt nöjda och ville ha fler sådana kvällar. Så det känns väldigt bra att det uppskattades!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback