Gott nytt år!

Jul och nyår är förbi. Har varit otroligt roligt att få komma hem och träffa familj och vänner igen. Man ses ju inte allt gör ofta längre när man bor så långt iväg.
Nyår har jag firat i Namsos i Norge. Det ligger 3,5 timmar norr om Trondheim. Så ungefär i höjd med Luleå skulle jag tro. Ett ganska kort läger men ändå tillräckligt för att man skulle få lära känna några nya ansikten:) Alltid trevligt att få göra det! Rune och jag skulle ha åkt hem till Miriam efter lägret och vara hos henne några dagar. Men i sista stund när vi kollade hur vi skulle ta oss hem igen så såg vi att alla biljetter var utsålda och det enda vi kunde åka med var det tåget som gick i natt, så då blev det inte så mycket lönt att åka dit. Det var väldigt synd för jag hade verkligen sett fram emot att få åka och se vart hon bodde, åka skoter, skridskor osv. Men så blev det alltså inte så nu sitter jag hemma hos Rune i Trondheim. På måndag kväll åker vi tillbaka till Fjellheim igen. Ska bli sjukt kul att träffa alla elever igen och helt enkelt att få börja skolan igen:) Det ser jag fram emot.
Nu återstår bara att önska er alla ett GOTT NYTT ÅR i Jesu namn!:)
En liten sammanfattning av året som gått kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback