Saknaden

Måste kommentera kommentaren jag fick av Pelle boss, min chef på ICA där hemma. Det blev Coop tillslut. Ibland får man göra saker man inte helt vill. Och det kan jag säga, Pelle, att denna butik inte alls är densamma som din. Ju mer jag jobbar och ju mer jag tänker på det så längtar jag bara ännu mer tillbaka till sommaren på ICA. Så bra som jag trivs där kommer jag nog inte trivas på nåt annat jobb. Då var det roligt att gå till jobbet, såg fram emot varje dag. Nu gör jag det bara av en anledning, och det är för att jag måste. Coop har helt enkelt inte det som ICA har. Ser verkligen fram emot att få komma hem vid jul och jobba lite igen! Om jag nu får det förstås...

Fjelltur idag i kylan. Vi tog fjellhissen upp och sög in oss den otroligt vackra utsikten av Tromsdalen och Tromsö. Hur fint som helst! Och vägen ner var roligast, då la vi oss på alla fyra och gled på snön där det gick. Detta var något som uppskattades mer vissa;)
Vi går nu mot mörketider. Solen går nu upp runt 9-tiden och går ner igen strax innan 14. Så om en vecka eller två så har vi sett solen för sista gången på bra länge. Nu gäller det att ta till vara på varje minut man kan få av setta otroliga fenomen.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Kul att du har lite att göra. Det är säkert ok att jobba på den där andra affären också. Hör av dig när det börjar dra ihop sig för hemfärd så får vi kolla läget inför julveckorna.

2009-11-12 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback